S-k-kaya Hsg sonucunda dr rahmi sağa doğru yönelmiş gördü ve normal dedi. Ama sağa kaydığı için 2 kez kürtaj olurken sol tarafta kısmi yapışmalar oluşmuş. Ameliyata gerek yok dedi. Başına böyle bir durum gelen var mı?