Kızlar 1 cm açılmam vardı günüm geldiği içib doktor suni sancıyla deneyelim dedi herşey başta iyiydi ilk önce 3 snra 5 cm açılmam oldu 8 saatin sonunda fakat son 3 saati hatırlamak istemiyorum şiddetliydi bel ve kasık ağrılarım epudural ağrısız doğum istedim 5 cm olunca fakat bebek kanala girmediği için yapmak doğru olmaz biraz yukarıda ve iri olduğu için çok zor gözüküuo dedi doktor acı eşiğimin yüjsek olduğunu ve bebeğin hala kanaka girme ihtimali çok düşük dedi sana bırakalım suniye drvammı sezaryn mı diye o ihtimali malesefmgöze alamadım ve genel sezaryan oldum en son düşündüpğm şeydi.çok şükür oğlum dünyama geldi çok çok bambaşka duygu öyle yada böyle onu görünce herşey bittti.ama ameliyata giderken okdr acı çektim sezaryab istemiyorm diye bağırmışım.epudurale çok güvenmiştim çok ağrım olursa bir ihtimal yprm diye onu yapamayız bu durumfs dedi doktor açılman gayet iyi fakat aşağı inmiyor dedi yani çok düşünmemek lazım herşey o an gerçekleşiyo ama doktor ve hastane çok çok önemli ben memnun kalmafım ilgi özveri yoktu elleriyke iterek kanala sokmaya bile çalışmadılar ve sancı çekerken yanıma kimseyi almadılar ne eşimi ne annemi tek başımaydım çok uzadı ama bnmde hikayem böyle çok şükür.dikişim çok acıyor bebeğimi emziremiyorum biri bana doğru tutması lszım sürekli...