PamukGul biri nifty idi çünkü antalyada yaşıyorum ben ve adını yazıp antalya şikayet yazdım, yurtdışına kan gönderiyoruz diye ücret alıp testi tüekiyede yapmışlar bir de burada da türkiyede yapılan testlerde sorun yok denilip sendromlu doğan çocuk olduğunu okumuştum ben, insan içinde şüphe kalmasın diye yaptırıyor sonuçta o ladar para verip o yüzden direk eledim bazı şirketler de malesef burada aracı ile çalışıyordu onları da eledim çünkü aracılar ekstra para alıyor ve açıkcası bana güven vermedi. Bölge temsilcileri olan firmalar ile irtibata geçtim, gen techi seçtik sonunda biz. Bir de genom u önerdiler bize ama buradaki temsilciye ulaşamadık, eğer sadece sendromlara baktıracaksanız 4çift taramayı isteyin biz başka şeylerden de şüphelendik, eşimin kuzeninde bir gerilik var doğumdan beri o yüzden full yaptırdık, gerek yok aile geçmişiniz temizse boşuna para vermeyin ona derim.
Bir de seçtiğiniz şirketin sonuna şikayet yazıp google da arayın şikayetkeri mutlaka okuyun derim. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, içinizi ferah tutun ama gerçekten en önemlisi bu.