Yesimeliz benimde öyle olmuştu simdi çok şükür hic bisey kalmadı.En önemli sey moral diyorlardi tedavinin basından beridir sinir oluyordum insanin elinde olmuyor o stresi yaşamak üstünden atmak icini ferah tut insallah herşey çok güzel olcak dokuz ay boyunca kaygılarımız illaki olcak heleki bizim daha fazla oluyor hem zor süreç hemde vücudun değişmesi ama sonu herseye deger Allah yardimcimiz olsun 🤗