Caglacagla benim sigortam yok eşimin de yok kendi işimizi yapıyoruz ben sigortasız doğum yaptım bana vermediler sadece bir seferligine sosyal hizmetlerden alabilirsiniz dedi gittim aldım ilk dogumumda 300 TL oda 2 ay sonra yattı şimdi ikinciye hamileyim sigortam yok acaba bir daha vericeklermi dogdan sonra başvursak kızlar bilginiz varmı