Melegimolsun Merhaba kızlar 6+3 haftalık hamileyim kilom yoktu hala yok ama karnim 5 aylık gibi bilen yada başına gelen var mı acaba? Lütfen yardım edin kızlar ayaklarımı göremiyorum bi top var sanki 🙂
Haribo42 Melegimolsun benim 20 hafta daha yeni hafiften belli olmaya basladi oda kiyafet giydigimde degil yani çıplakken😂
etugce Melegimolsun gazdan da oluyor benim de çok erken çıkmıştı, doktorum akşam 8den önce akşam yemeğini ye az ve sık yemek ye bir de akşam yemekten sonra soda iç ve 1 tane kayısı ye demişyi bir nebze iniyor ama tamamen inmiyor :)
Eda0606 11 haftalğım benimde aynı şekilde 5 aylık gibi. Su içemiyorum katı yiyorum. Ödem yaptı diye sanırım. Hiç harekette yok bende çünkü midem bulanıyor. Biraz yürüyüş yapıp su içsem geçer diye düşünüyorum ama şuan mümkün değil. Doktorum da demişti mide bağırsaklar çok ağır çalışır diye.Normalde de gastrit vardı bende o da etkili diye düşünüyorum
Taneminci Melegimolsun benim başkma geldi canım o haftalarda karnım 6-7 aylık gibiydi gaz ve şişkinlik o bir kaç haftaya inecektir şuan 5 aylığım ve hiç karnım yok
[silindi] Melegimolsun gazdır büyük ihtimal 6haftada imkansız o seviyeye gelmesi iç karnın hiç olmasa dahi
Aybuke4568 [silindi] bu iç karın olayı nedir benbilmiyorum ya bi kac yerde de okudum da.zayıfların erken mi cikar karnı yani
annevebebek17 Melegimolsun canım bende 8 haftalık hamileyim emin ol bende çok sisim karnım belli oluyor normal sanırım geçer diye bekliyorum dikkat etmeliyiz sanırım 😌
krsngurset Melegimolsun ben de bu konuyu bekliyordum 😂😂 9haftalığım pantolonlarım olmuyor kilom aynı. Ben de sıvı tüketemiyorum ve midem gaz dolu sürekli kusuyorum ama karnımı görenler hamile misin diyor 😂😂9.haftada bu sorulur mu
Hzlhakko Bende 9 haftalığım benimde çıktı tuz vs yiyince ödem yapıyor çok zayıfım eskiden giydiğim şeyler olmamaya başladı