zumrutperi o kadar yoğun değil. Nöbetçi doktor olduğu için öğlenleri yok hastanede. Akşam 6 dan sonra geliyo bi de Cumartesi günleri geliyor. Alttan muayeneyi gerekli olmadığı sürece yapmıyor o yüzden çekinmenize hiç gerek yok. Muayeneleri çok uzun sürmüyor. Gerekli olan şeyleri söyleyip gönderiyo sizi.
Ayrıca kadın doktorlar çok yoğun olduğu için randevu bulmak sıkıntı oluyor onlarda.