Merve1995 ysmnnnn Benim kizim da 30+2 de 1600 kg di , bence ortalama bir kiloda . Her ay aynı düzende büyümüyorlar geride olmasindansa iyi bence 😊
Bsra0534 ysmnnnn Saglıklı olsun haftasını gününü yakalıyor sonra bende 33 çıkıyordum. Çok şükür şimdi haftasını yakaladı. 😂🤣 düzeldi ama kilosu suan 2.100 gr doktor halen iyi diyor. Son 2 ayda alır demişti gerçekten öyle 😆