Bebeğini kucağına aldığın zaman ınan bana canım acaba ağladığında sakinlestırebılecekmiyim memeyi düzgün verebılecekmiyim diye düsünmüorsun rabbimin bize verdiği bır mucıze sanki bebegımızı kucağımıza aldığımızda bir bız bılıoruz herseyi dıgerleri yanlıs bılıyormus gıbı oluoruz Otomatik yapıorsun herseyi kafana bence takıpta bebişinide huzursuz etme o kadar degısık bır duygu ki rabbim Insallah her ısteyen kadına tattırsın ben ilk oğlumda acaba bezini nasıl alırım alırken bır yerine zarar verırmıyım ki dıye dokunamam dıordum Esim beni izlerken söylediği kelime su "Allahım Anne dıye bir varlık yaratmış oda benim tam karsımda" dedi ve ben o an anladım ki o kadar stress geceleri uyuyamama tedırgınlık bosunaymıs