Srfn11 Kizlar burada bir oylama gibi bisey yapalim 33. Haftadayim artik yikayip utulemem gerek ama herkafadan ayri bir ses cikiyor ne kullanicagima karar veremedim. Ben normalde ersag kullanicisiyim alerjim oldugu icin.. Bebek deterjanlarini kullanan anneler yazsin memnun olduklarini en cok hangisi kullniliyorsa onu alayim dedim😳❤️🤩
Hulyalp Srfn11 merhaba canim. Ben yikadim utuledim bitirdim bile islerimi 🤗 dalinin sivi detarjanini aldim. Granulden yana degilim acikcasi.
Janset2105 Srfn11 ben sıvı olarak unibaby sıvı kullandım ama az lekelilerde kullandım çok lekeliler için roxy sabun tozu kullandım yüksek sıcaklıkta olmazsa erimiyor iki kere Durulatma yaptım
Eysanyumlu Srfn11 ben boron aldım. İnstagram mühendisinoğlu sayfasını takip et 👍🏻👍🏻👍🏻 İyi bilinen markaların hepsi kimyasal içeriyor haberin olsun
Srfn11 Hulyalp Granulu duydum ve gittim baktim cok pis kokuyor tamam kokmasin bebek deterjanlari icin kokmamasi iyi diolar ama oylede pis kokmasin ya 😳
Hulyalp Srfn11 maalesef canim icinde parfum olmadigi icin hepsi garip kokuyor. Ben havlulara bebek yumusaticisi da aldim.
Srfn11 Hulyalp ay muhendisogluna girdim cikamiorum cnku hepsinde parfum vb maddeler var yazior ne kullnicaz biz peki😫😫😫😳😳😳
Hulyalp Srfn11 dalinin yumusaticida var canim ama detarjaninda yok diye biliyorum ustunde oyle yaziyor.
Kahraman35 Srfn11 canım her ürünün yıldızlar listesini yapmış. Deterjanlar için de var. Oraya bi bak istersen. Mühendisoğlu yapmis yani. Bulamazsan ekren fotosu almıştım atayım burdan.