Dokuzayneya Suyu fazla olup erken doğuran var mı arkadaşlar ya da erken Doğum yaptıysanız kaçıncı hafta da yaptınız
Hulyarsln Dokuzayneya ilk gebeliğimde fazlaydı normal zaman da Doğum yaptım hatta geç diyebilirim 40.haftada...
aysssmt Hulyarsln bana da doktor suyun fazla dedi suan 36 arti 2 deyim. bebeginizdd dogumdan sonra bi siminti olmadi dimi kafasida uc hafta ondd dedi doktor erkek bebek sizdd bole bisey varmiydi su fazlalaigi disinda
Hulyarsln Dokuzayneya periyodik muayenelerinizi sıklaştırın ve takipte kalınsın durumunuz, erken doğacağını bir ihtimal dahilinde söylemiştir çünkü her ihtimali söylemek durumundalar ama kesin konuşamazlar ..
Hulyarsln aysssmt hiçbir sıkıntı olmadı şuanda 12 yaşında çok şükür 🤲 kafası veya herhangi bir organı hakkında yorumunu hatırlamıyorum malum 12 sene oldu ama sizde endişe etmeyin lütfen bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum 🤲