Ebruliceylan Kizlar 21 haftalikken asimizi olduk 2 gündür kolum agriyor bugünde asi vurundugum yerde sivice gibi şişlik var ve cok kaşınıyor sizdede oldumu acaba yada bu yaşadıklarım normalmi
2_bebeli Ebruliceylan ben 18.haftamda ilk dozu oldum canım.. Nisan ayının başında ve hâlâ vurulan yerde bir sertlik ve kitle var.. Morarmasını demiyorum bile.. İlk günler ağrı olması da çok normal sayılıyor.. Herkeste farklı etki yapıyor..