Onekim Kızlar bugün 35+5 haftalığız ve 3 dakikada bir sürekli idrara çıkıyorum geldiği tam hissetmiyorum yürürken anlıyorum bazı tutamıyorum bile her çıktığımda yarım çay bardağı kadar bile yapamıyorum normal mi acaba?
Ulviyyee 35+4 de benim dediklerinin aynisi bendede var normal canim bobreyi bebek sıkıştırıyo o yuzden boyle😊
Onekim Ulviyyee ay herşeyi paranoyak gibi burda sorar oldum valla korkuyorum erken doğumdan suyum da azalıyor acaba ben mi anlayamıyorum diye korktum
Ulviyyee Onekim bende ondan endişeleniyodum yeni doktoro gitdim doktor normal dedi zaten bebek her gun ciş yapiyomuş o yuzden azalmiyo ama sen yinede suyla idrari ayird ede bil olur olmaz