Agirmas sormayın hatta şuan önümde elma sirkesi var onu içiyorum. Neler neler yapıyorum geçmiyor. Bir de ben çalışıyorum. 22 Nisa’ndan beri bu haldeyim iş yerinde de yıllık izin aldım bitti nerdeyse . Neyse bende ateşlenmeler oldu 40 dereceye kadar kaç kere eşim beni hastahanelere götürdü 2 kere serumlar takıldı neyseki ateş düzeldi yataktan ayağa da kalktım annem geldi baktı. Her saat başı sadece çorba içiyordum düşünsene kaç gündür. İşaret diliyle resmen konuşuyordum eşimle annemle herkesle . Sonra kulak burun Boğaz’a gittik faranşit olmuşsun dedi burun spreyi , antibiyotik , virüs , bakteri ilacı yazdı ve hala geceleri özellikle ağlıyorum uyuyamıyorum öksürükten diye nefes bile alamıyorum ben hava da taktılar oda banamısın demedi. İnan napıcağımı bilmiyorum öksürmekten balgam gibi kuruluk oluyor o nefessiz bırakıyor beni. Allahım bizim gibi olan herkese yardım etsin. Ben biran önce iyileşmek istiyorum resmennnn 😔😔😔😔