EcemBeyterSalsaloglu Selam annişler, hamile olduğumu 4 gün önce öğrendim. 10 gündür kahverengi lekelenmem ve hafif agrım var. Sizce normal mi doktor yerlesme lekelenmesi dedi ama endişeleniyorum.
AyeKantar EcemBeyterSalsaloglu 10 gündür lekelenmeniz var yerleşme kanaması bukadr sürmez bence doktorunuzu değiştirin en fazla birkaçdamla leke oluyor onda
EcemBeyterSalsaloglu Çikolata kisti var bende sol tarafımda bir sorun oluşturacak mı acaba dıye korkuyorum aslında. Ne kadar sürdü sizin leke gelme süresi
Sabrszanne3535 6 haftaliktan 13 haftaya kadr sürdü şimdi ara ara oluyo 17.hagtamdayim normal demişti doktorum bol bol dinlenin fazla ayakta kalmayın
EcemBeyterSalsaloglu Teşekkür ederim bende mümkün oldukca dinlenmeye çalışıyorum yarın doktora gideceğim kontrol amaçlı
EcemBeyterSalsaloglu Sabrszanne3535 amin inşallah çok teşekkür ederim. Hepimiz, herkes bebeğini sağ salim kucağına alır inşallah😊
EcemBeyterSalsaloglu AyeKantar birazdan başka bir doktora gideceğim zaten inşallah önemli bir sorun yoktur
Volkanoban Korkma canm ben 8 haftalık hamıleyken sureklı akıntı oldu kanamam oldu cok sukur bısı olmadı doktora gıttım bısı olmadıgını soledı ve bı ılac yazdı ıctım smdı 13haftalık gebeyım bı sorun yok
EcemBeyterSalsaloglu Volkanoban bugün doktor kesenin düzensiz oldugunu söyledi düşük riski varmış. İlac vermedi bir hafta sonra tekrar cağırdı kalp atıslarını duymamız gerekıyo onümüzdeki hafta dedi. Bekliyoruz bakalım allahtan hayırlısı inşallah düşük riski biter ve kalp atışını duyabiliriz