Gulcan80 canım o senin isteklerine bağlı. Benim eşimde girmek istiyor doğuma o yüzden özelde yapıcam. Bide epizyo istemiyorum. Yani alttan kesmelerini. Özelde doktoru ikna etmek daha kolay diye özele gidiyorum. Tek kişilik odada kalmak istiyorum o yüzden özele gidiyorum. Bi sıkıntı olmadıkça doğumu özelde yapıcam. Ama sen eşime gerek yok diğerlerini devlettede ayarlarım diyorsan devlete git. Benim yaşadığım yerde devlet hastanesi pis biraz. O yüzden hiç düşünmedim devleti