BusraMece bi kontrole gitmenizde fayda var, gögüs agrısı hormonların artıs ve azalısına göre değişir dedi doktorum ilk gebeliğimde ciddi birşey yasamıstım bu durumdan dolayı ama ikimci gebeliğimde de bi ara agrısı hafifledi yine cok korktum ama bu sefer hersey yolundaydı cok ciddiye alma gögüs agrısını demişti doktrun işte dediğim gibi o yüzden bi kontrol olanilirsiniz❤️