hifaninannesi Doğumuma az kaldı kızlar ve normal doğum istiyorum Allah kısmet ederse ama ne zaman yürüyüşe çıksam aşırı derecede karnıma ağrı saplanıyor sizce neden?
Bahar02 Canım bence normal bi durum bu çünkü ben 20. Haftamdan beridir her yürüyüşe çıktığımda oluyor şu an 28. Haftadayız hala aynı bence normal hatta düzenli yürüyüş yapmamaktan diye düşünüyorum