Hllswm Kızlar mikrodalga fırın kullanan var mı ben çalısırkn yanında durmuyorum ama ısıtılan şeyi yiyorum bi sakıncası var mı acaba? Arastırdım bi sakınca yok dio ama gene de içime bi kusku düştü
Asiacr Hllswm mikrodalga firin saglikli birsey degil canim. Ha kullandin diye birsey mi olacak hemen hayir ama uzun vadede yemegi ocakta kisik ateste isitmak daha saglikli.
Hllswm Asiacr her yemeği onda ısıtmıyorum ama isyerinde evden yemek götürüyorum baska alternatif yok ısıtıyorum bide buzluktan ekmek cıkartınca onu ısıtıyorum baska bişi ısıtmıyorum