Lavinia1924 Arkadaşlar kepez devlet hastanesine gidenler yada yakınları orda doğum yapanlar var mı nasıl bilgilendirir misiniz ? Doktorunz kim 33+5iz bende oraya gidiyorum doktorumdan da memnunum ama doğum konusunda nasl olur orası bilmiyorum
Ays007 Ben canım Kepez devlete gidiyorum Ali pota doktorum bi arkadaşım aynı doktorda doğum yapmıştı ilgili bence bakalım zaman neyi gösterecek sen hangi doktora gidiyorsun?
Lavinia1924 Ays007 ben Gulcan Türkeli ye gidiyorum canım en başından beri. Çokta memnunum ondan ama doğum nasl olur hastanede ebeler felan nasıldır ki
Emneozdmrr Lavinia1924 normal Doğumun daha az sezeryan olduğu küvez sisteminin az olduğu felan. Duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum canım ağızdan duyma birşeg bu