RdvnMlkn Ben 32 haftamdan beri başladım simdiyse 34 olduk sizler basladiniz mi bide bol bol yürüyüş yapmak lazim nede olsa az kaldi siz baska napiyonuz😍
semrakarahan RdvnMlkn canim bizde kizimla 33+1 haftaligiz hergun 1 tane yiyorm hurma aslinda dogum icin 35 de falan baslaym dedim ama canim istediginden yiyorm 😀
RdvnMlkn semrakarahan insallah bide burda okumustim biri yazmisti hurmanin cekirdegini agzinda beklet dogum icin
Eymenimin Ladybird06 walla canim bn 38 haftaligim 2 audir yiyorum hele 1aydr gnluk 7.9.15 yedgim oluyo ama ne gln var ne giden🙈🤷♀️
Lavinia1924 Bende 33+5im erken olduğunu düşündüğüm için henüz baslamadim bence 35 ten sonra olsa daha iyi olur