Nerm7n MirayAdaa35 Gebeliğim boyunca hafta da 2-3 kere Hindistan cevizi yağı sürüp yumuşatıyorum göğsümü ucunu karnımı çok şükür çatlak yok 37+2 olduk. Bir de bol su içiyorum kocam bana su yetiştiremiyor 😂😂
Reykzy Bişey paylaşmak istiyorum 31. Haftadan beri sancım var ilaçla durdurdu doktorum internette dolanan bi haber varmış göğüs ucuna hamilelikte krem sürün deniyormuş yapmıyorsunuz diil mi dedi doktor hayır dedim erken doğumu tetikler göğüslerle oynamanız oksitoksin hormonu salgılamasına neden olur vücudun dedi göğüslerimi duş alırken bile yıkamıyorum
Nerm7n Reykzy Valla ben göğüs ucum çıksın diye oynuyorum teeee kaç haftalıktan beri hiçte erken Doğum riski bile yaşamadım maşallah 37+2 olduk