Y
Dilara91 yook canım ne hissetmesii zaten ilacı yapıyor yapar yapmaz seni uzatıyorlar tırnağına kadar uyuşuyor sen sadece ellerinin hareketlerini hafiften hissediyorsun onun dışında 20 dk sürmüyor herşey ama eeennn önemmlisi büyük abdestinizi yapmadan hastaneden çıkmayın !! 3 gündür sezeryanlıyım