Selif0108 3,5 aylik hamileyim ve her seye agliyasim geliyor.. durup durup agliyorum gözlerim sisdi kilo aldikca aynaya bakasim gelmiyor ..bunu birtek ben mi yasiyorum yoksa söylentiler dogrumu? Hamilelikde bu gibi durumlar normalmi?
DemetDigesu Selif0108 normal canım ben belgesel ızleyemıyorum ay dıyorum annesını öldurduler bebek annesız kaldı saatlerce agladıgımı bılırım hormonlardan hep
Mayasey Selif0108 ben yaşamadım şahsen. Acıklı bişi izlesem bile ağlamadım öyle Bişiydi benimkisi 😂 Ama bunu yaşayan çok insan var,
Selif0108 Galiba bunlari okumak iyi geldi.. gercekten esim de gün boyu hep calisior bende evde yanliz iyice bunaldim.. tessekür ederim 😊
Melisecmel Bende bazen durup dururken ağlıyorum eşim noldu diyo bend E bilmiyorum diyorum 😂sebepsizce ağladığım çok oluyor 5 aylığız halen devam
gh2019 Dün ağladım sürekli eşim de ben ne yaptım diyor :) bir şey diyorum ama ağlıyorum durduramıyorum asla. Ve bazen de eşime sinir oluyorum bir şey yaptığından değil ama ne bileyim sinirlendiriyor 😂 Benim midem yanıyor yastıkları sırtıma koyup zar zor yatıyorum adam gayet rahat zayıf bir halde bilgisayar oyunu oynuyor. Nasıl sinir olmayayım. Dışarı çıkıcaz kıyafetlerim olmuyor ama o gayet fit ve yakışıklı. Bu nedenle bile ağlayasım geliyor. 😐
Selif0108 gh2019 tam beni anlattin suan okurken kendi kendime güldüm ama agliyasimda geldi yine 😂 allah yardimcimiz olsun vallahi ne diyeyim bugün normal olucam diyorum yinede olamiyorummmm 😩😩😩
Depresif_polyanna Selif0108 normal canım bi muhabbet kuşumuz var niye ötüyor bu ağzını bantlayın diye agladigim oldu 🙄😁
Selif0108 Depresif_polyanna yani gercekten bu normalmis bunu bana gösterdiniz kizlar cok tessekür ederim ❤️ Hepinize bunlara ragmen musmutluu bir hamilelik diliyorumm
Ebrs Selif0108 canim dikkatini baska seylere ver, kitap oku el işleriyle ugras... ilerlemesin vrya depresyona cevirmesin 😊