Papatya00 Ben bişey deyince millet kızıyor da , tutamicam kendimi, bir aydır post açıp dua istiyorsun anladık, dua da ettik ama her şey de duayla olmuyor demekki bacım. Kocan sana olmadık hakaretleri etti, seni istemiyorum dedi, çocuğunu istemiyorum dedi, bekaretini ağzına laf etti, evden de kovdu, hala naparım, ne ederim, özlerim diyorsun... Bi silkelen kendine gel be, sen kadınsın, en önemlisi annesin, böyle mıy mıy melankolik takılma lüksün yok malesef. 500 tane koca bulunur bir evlat etmez. Ailen yanında neyi düşünüyorsun ki, daha ne kadar kendini küçülteceksin o adamın karlısında, Allah çocupuna sağlık versin çiz yolunu bak hayatına , kocan da naparsa yapsın, büyüt çocuğunu misler gibi ohh. Her gün aşağılanmak, hakaret görmektense kendi yolunun yolcusu olursun. Bu ne yaaa, kendinize gelin biraz...