aysegulka328 valla turkiyede coktan alinirdi diyorlar beklenmezmis.. almanyada oyledir herhalde carsambaya kadar dogum olmassa anca nst baglanip kontrol edilcek ve sorun yoksa bi hafta daha beklenecek sorun varsa sanci getitirceklermis Allahim sagsalim kucagimiza almaya nasip etsin insAllah🤗