Sdebrke25 Dün gece 4.30 civarında suyum geldi bütün malzemeler hazırdı zaten eşimi uyandırdım cemre ablamız ve berkenin yakın arkadaşının eşine haber verdik.Yolda doktorumuza haber verdik.Açılmam 8 cmdi ama sandım yoktu 2-2.30 saat suni sancı çektim.sabh 7.30da doğuma girdim ve 10.43'te ise prensesimi kucağıma aldım💕Herhangi bir sağlık sorunumuz çıkmadı şükürler olsun ki😍bu arada 39+4te doğurdum
Durununannesi80 Sdebrke25 canım 8 cm acılma ile gittin çok beklememişmisin dogumda 11 e kadar hayırlı olsun bu arada Allah saglıkla buyutmeyi nasip etsin birde bişey yaptınmı acılma için daha öncesimden
FSCMK Sdebrke25 kaç cm açıklıkla Doğuma girdiniz hayırlı olsun bu arada sağlıklı bir şekilde büyütürsün inşllh
Duyguboz Gözünüz aydın ☺️ Hayırlı ömür versin Rabbim prensesinize 😊 Darısı başımıza 40+2 tık yok bizde 😅
Sdebrke25 Durununannesi80 hayır ama 1 hafta önce kontrolüm vardı ve doktor açılmanın olduğunu söylemişti eğer son 3 gün içerisinde gelende sezaryan olacaktim
FSCMK Sdebrke25 8 ke neden almadılar Doğuma 8 ke girenler var diye biliyorum Doğuma Neden süni verdiler
Sdebrke25 Nuribasak hayır sadece dediğim gibi bir hafta önceden doktorum uyarmıştı o kadarını biliyordum
Sdebrke25 FSCMK bildiğim kadarıyla evet açıkcası doktorum bana eğer sancın olsa geldiğinde direk doğuma alabilirdim dedi