Semradmrky kesinlikle tavsiye etmiyorum kesinlikle ilk 1 2 gun kullanman yeterli zaten idarin bile iylestirici ozlelligi var ben 20 gun kullandim abim eczaci o kadar sure kullandigimi ogrenince cok kizdi cunku batikom yarayi surekli nemli tutuyor ve iylesme surecini uzatiyor batikomu biraktiktan 1 hafta 10 gin sonra fikislerim dusmeye ve iylesmeye basladi bence sizde birakin.