annevebebek17 Kızlar 8 haftalik hamileyim ama karnım şişkin hep hamileliğin ilk aylarında normal mi sonradan geçer mi. Yani daha 8 haftalık yavrum hemen karin böyle sismez ki.
Asenadika annevebebek17 Canım gazdan olmuştur insan bazen gerçekten çok şişiyor ama bebek daha kendini göstermez :)
sleepmodeon annevebebek17 ben de aynı durumdayım 5 aylık hamile gibi karnım şiş. geceleri uyuyamaz oldum. 😞
annevebebek17 merhuli kabizligim suan yok canım gazli içecek icmem dikkat ediyorum genelde meyve yiyorum
annevebebek17 Asenadika evet gostermez canım amam benimki sis baya dolaşıyorum öyle sanki hemen çıkmış gibi. Dikkat de ediyorum ama ne zaman gecer bilmiyorum
annevebebek17 sleepmodeon ay aynı ben adet olmadigimizin etkiside vaf sanki karnimi icerden sisirmisler balon gibi😞