BFerayeY bende 24 gün önce sezeryan oldum doğuna 3 gün kala rezene içtim faydası oldu ama inan bol bolda su iç ilk gün geldi sonra azalma oldu su tüketmediğim için mama verdik ama sen sık sık ver göğsünü emdikçe gelecek
BOL SÜT YAPAN ÖNERİM
1) TERE OTU (SAÇAKLI OLANI) MALATYADA BAZILARI SAMUT DİYO ÇÜNKÜ
2) BOL BOL SU
3) YAYLA ÇORBASI bunlar bende maşALLAH iyi süt yaptı seni susandıracak şeyler ye ki bolca su içesin gaz yapan şeylerden de uzak tut kendini
Ayaklarını ve belini sıcacık tut bebişe gaz yapmasın annesi RABBİM SAĞLIKLI VE HAYIRLI DOĞUMLAR NASİB ETSİN 😍😍😍