Aysnurrr 23 haftalık hamileyim . Kasıklarımda ve alt karnımda sürekli baskı hissediyorum . Bir anda sertleşiyor sonra geçiyor . Böyle bisey yasayan varmı. Sebebinide anlamadım.
Neseozkan Aysnurrr canım ben 30 haftalık hamileyim aynı şey için doktora gittim 3 gün önce nst ye bağladı hemen minik ağrılar çıktı progestan verdi bana erken doğum riskine karşı bence sen de git doktoruna sor
Crnerkn Aysnurrr bende 29 haftalık oldum bende de aynı şeyler oluyo ama düzensiz ve çok sık olmadığı için bi sorun yok demişti en son normaldi doktor kontrolünde de.. sizin biraz erken başlamış kasılmalar. Randevu da mutlaka haber verin doktora
Haribo42 Aysnurrr canim ben ayni senin gibi oluyorum 20 haftaligim 18 den beri hatta 17 den ebri oluyorum ultrasondada kasilma cikti magnezyumla progestan verdi ama faydasini goremedim kasilmalarim devam ediyor Pazartesi sali bi daha gidicem bakalim:(
Sever Aysnurrr ay canım bende 24 haftalığım sanırım bu haftalarda herkeste oluyor aniden bi tarafta sertlleşme ağrı hissi çok fena korktum bende hatta erken Doğum felan mı diye
Beyazlale Kizlar bendede ayni durum var ozellikle bir tarafim da aci mi agrimi sizlamam mi desem tarif bile edemiyorum. İki gundur de karnim tas gibi oluyor tika basa doymusum gibi yatamiyorum oturamiyorum cok kötü bisey ya haftamda daha cok küçük
Aysnurrr İki gün önce detaylı ultrasona girdim. Plesenta asağıda dedi ondan olabilir belki. Başka bi sorun görmedi.