Hanife5334
Merhaba hanımlar 20+6 yım perşembe doktora gittim gitmeden 1 gün önce de rutin kontrol için sağlık ocağında test yapıldı doktorum idrarda protein eser çıkmış dedi buda protein kaçağı oluyormuş ve yüksek tansiyona sebep oluyormuş, ödem ve şişlik yapıyormuş böyle birşey yaşayan varmı nasıl beslendiniz neler yaptınız çünkü erken doğuma sebep olabilirmiş 😕😕