Zeynebim annesi normal zamanda korkmana gerek yok bebek daha küçük olduğu için bebeğe zararı olmaz. İlerleyen zamanlarda bol bol iç , çünkü bebek büyüyor ihtiyÇ artacak.
ama şuan artı olarak ishal olduğun için hem üstten hem alttan sıvı kaybın var doktoruna söyle serumla takviye etsinler. yoksa tansiyonun çok düşer yataktan kalkamazsın sana da yazık yani. serumla toparlarsın çabucak.
Birde normal zamanlarda suyu yudum yudum iç birden bir bardağı bitirme. geçmiş olsun.