Busraa3434 Kızlar doktorumla daha konuşamadım dünyam hastanesine gidiyorum ama merak ettim , özel hastanelerde çocuk küvözde kalırsa ücret ödeniyormu ? Bide doğum ücretleri ne kadar siz görüştünüzmü ?
Flztsdmr Busraa3434 benim ablam da ikizdi hüma da doğum yaptı çocuklar hastane de kaldı ücret ödemedi
Sasahu Busraa3434 canım yenidoğan yoğun bakımına hiçbir hastanede ücret ödenmiyor devlet karşılıyor Kayseri de Doğum ücretleri 2000 den başlıyor 6000 lere kadar çıkıyor hastanesine göre değişiyor