Habibee su az içebilirsiniz, açlık kan şekerinize bakmak için yeme içmeyi kesiyorlar. yanınızda biriyle gidin yalnız. ilk önce kan alınacak açlık kan şekerinize bakılacak. sonra glikoz karışımını içeceksiniz ve bir saat sonra parmaktan alınan kan ile şekeriniz ölçülecek eğer yüksek çıkarsa idrardan da bakılıyor. sonra bir saat daha geçecek ve tekrar kan ile bakacaklar benimki gibi yine düşmezse tekrar idrar verip bir saat sonra yeniden gidiyorsunuz. bazı bünyelere glikoz hafif baş dönmesi ve uyku yapıyor bende oldu ama sizde olmayabilir olursa da kormayın çok az su içmenize izin verirler :) zaten bi saate geçiyor o his. umarım şekeriniz çıkmaz ben diyete başladım 🙏