Sdebrke25 bana da yatış verildi lekelenmem olduğu için keyfimden yatıyorum sanki ne biçim insanlarsa hem yatış veriyorlar hem kızıyorlar hakkım varsa helal olmasın onlara zaten stresli bı donemdeyiz bı de böyle insanlar daha çok stres yapmaya neden oluyor Allah ıslah etsin