Yusufunannesi_ Kızlar aranızda gebelik süreci içinde psikolojik destek alan oldu mu faydasını gördünüz mü ?
Hzlhakko Yusufunannesi_ bende de dalgalanmalar var böyle giderse bende görünücem ama ne Dicek ki diye düşünüyorum vazgeçiyorum 😁 bizim bildiğimiz şeyleri söyleyip anlatacak bence
Yusufunannesi_ Nilmeryem ben de kendimi mutsuz hissediyorum mutlu olamıyorum sonra sinirleniyorum çok değişik ruh hallerine sahibim anlayacağın
mugece Bende ayni durumdayim.mutlu olamıyorum .sanki doğunca hersey kotuye gidecekmis gibi hissediyorum. Kendimi telkin ediyorum Herşeyin basi saglik diyorum. 3 gun iyi olsam yine basa dönüyorum
Cancan88 Ben de 31+0 dayim 32. Haftaya girdim ikiz bebeklere hakileyim.artik cok zor geliyor hareketleri cok sert kaburgalarim belim agriyor bir yandan riskim olmamasina ragmen erken dogum mu olcak diye haftalardir dusunmekten yoruldum.Bugun ben de kendi psikolojimi yoegun bitik hissediyorum😔nefes alamaiyorum uyuyamiyorum 😔rabbim yardim etsin hamilelere