zeynepikramom Güzel anneler Bidaki hafta çarşamba allah nasip ederse kızıma kavuşucam ikinci dogumum olucam tabi sezeryan ile fakat çok kasık agrim var ay agrisimidir bebek artik kanalda oldugu icinmi bu agrilar
Akshulya Yani bence artık kanala girdgi içindir bütün agırlık oranda sancı gibi değilse baskı gibiyse endişelenme düşününce kasık agrısı en normal olan seydir saglıcakla kavuş iniaşşah 😊
zeynepikramom Akshulya amin insallah canim hepimiz saglikla kavusalim kasik agrisi gibi boyle adet oluncada boyle oluyor bana ayni onun gibi