FuldenBalta Kızlar merhaba 🐣 22+3 haftalığım 1.5 haftadır aşırı susayıp gün içinde çok sık idrara çıkıyorum🤷♀️sizde de böyle oldu mu ya da bu hafta da normal mi ? 🙄
Taneminci FuldenBalta ayyy bende bendeee öyleyim maalesef şekerle alakası yok ben baktırdım gayet normal şekerim ama deli gibi ağzım kuruyor susuyorum saatbaşı tuvaletteyim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mom_O FuldenBalta sen bi de sonlara dogruu gor o idrarr olayini:)) cok normal canim rahim baski yapiyo idrar torbana
Bsra0534 FuldenBalta şeker yüklemesi degil canm benim doktorumda önermedi bende yaptırmadım. Kanda saglık ocakları bile bakıo onu demek istedim.