ozgeustun
Merhaba 6+3 teyim. Bu sabah şiddetli ağrı ile uyandım normalde regl ağrısı gibi ağrılarım olurken bu sabah ki çok fenaydı. Ağrıdan bayılmışım bile dr a gittik bebek sağlıklı kanama yok sebep bulamadı. O zamana kadar ağrı da geçmişti tabi. Sizde böyle bişi hiç yaşadınız mı?