Pyrz86 Kızlar sabah uyandığımdan beri belden aşağı kısımım ağrıyor adet olacağım gibi Bi ağrı onun dışında baldırlarımın iç kısmı ağrıyor bunlar doğum belirtisi olabilir mi bebeğim hareketli normal şükür ama doğum ağrısı sancısı nasıldır bilemiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
Sibelclskn3 Pyrz86 sancıların sıklığına ve aralıgına bak canım yada git bi duş al rahatlıyorsan agrı geçiyorsa sıkıntı yoktur ama duştan sonra geçemiyorsa giderek artıyorsa hazırlan geliyor ❤️
Pyrz86 Sibelclskn3 düzenli bi ağrı sancı yok gelip giden işte orasını anlamadım sadece Bi sızı gibi tarif de edemiyorum ki 🤷♀️ ay öyle yazıncada heyecan yaptım yaaa biraz daha beklesin 😍çok teşekkür ederim bakalım nasıl ilerlicek