FSCMK bende 17+4üm burnun içindeki mukoza şiştiğinden hava almak zorlaşırmış o da yaparmış ve büyüme atakları :) tansiyonun normalse bu ikisinden de olabilir bende de migren var ama ağrısı daha başka şuanki ağrının sordum öyle dedi. Tuzlu suyu burnuna çek rahatlarsın biraz dedi doktorum, yapabiliyoraan yürüyüş de iyi geliyor :)