Mirayecemm
Kızlar selam 7 ay önce 10 haftalık bebeğimi kaybettim Mol gebelikten! Şimdi 7 haftalık hamileyim 2-3 gündür kahverengi akıntım var Aranızda sağlıklı gebelik geçiripde kahverengi akıntı gören varmı? Doktora gittik normal dedi ama şuan intettten araştırdım ve Mol gebelik belirtileri olabilirmiş gerçi ilkinde olmamıştı ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🙋🏼♀️🤰💜