Sevo00 Kan şeker testi yapan varmi aranizda? Ben pazartesi gunu yaptiracagim ama pek de gonullu degilim ...
Nur19 Bende yaptırdım aç karnına eczaneden çilekli gazoz gibi bi içecek al dediler 50 gr glikoz yazıyordu üstünde içtikten 1 saat sonra kan Veriyosun birşey yeyip içmiyorsun o 1 saat içinde sonra kan alıyorlar.Devlette yaptırdım.
Nur19 5.5 buçuk tiydi eczanede alıp içtiğim .Birde başın dönerse kusarsan 1 saati bekleme gel dediler yavaş yavaş içtim güzeldi tadı bi sıkıntıda olmadı sonuçlarında iyi çıktı.