Emine071 bence 35 37 haftalik iken herseyin bitmis olmasi bence gerekiyor...
03 ay 3 adet uclu zibin set aldim
03 ay 3 adet alt ust takim aldim.
3 ay 2 adet patikli alt ust takim aldim.
3-6 ay 1 adet alt ust takim aldim.
3-6 adet penye yelek aldim.
6 ay 5 adet alt ust takim aldim.
6 ay 2 adet alt pijama aldim.
6-9 ay 1 tane alt ust takim aldim.
9-12 ay 2 adet kisa kol zibin aldim
4 cift eldiven
1 adet corap
4 adet agiz mendili
1 adet penye battaniye
2 adet bere aldim ⏩BUNLAR SUAN ALDIKLARIM
ALACAKLARIM ISE👇
03 ay 5 adet kisa kol zibin alacagim
6 ay 5 adet uzun kol zibin alacagim(3 aydan sonra havalar soguyacak ve 6 aylik zibinlar rahat giydiririlir cok az belki bol gelir ama olsun cabuk buyuyorlar zaten minnacik seyler bunlar)
3 ay bir ust ve 2 adet alt pijama alacagim
03 ay iki adet penye yelek alacagim
6 ay 1 adet hirka ve kalin yelek alacagim
3 adet maam onlugu alacagim
03 ay 36 ay 15 adet corap alacagim (iki corap ust ustte giydiriyorsun cunku havalar soguyor cocuk usuyor)
Sonradan alacaklarim suanlik bu kadar civildan bakiyorum hoduma gideni ve ihtiyacim olani atiyorum sepete umarim bir fikir olmustur...