Salmanc Aramızda anneler varsa yanıtlarsa sevinirim kafamı kurcalıyor bu sorular . Stok yapmayı düşünmüyorum pişik ihtimaline karşı lakin en azından 2-3 paket bez alıym zaten 1 paket ancak 1 hafta gider diyorum. 1 numara bez 2-5kg 2 numara bez 3-6kg arasındaki fark çok küçük yani yenidoğan 3kilo bir bebek için hangisini kullanacağım şimdi ? Ayrıca bir paket molfix yenidoğan aldım bir pakette sleepy ve ya can bebe almayı düşünüyorum primayı en son tercih etmek istiyorum (içeriğinin zararlı olmasından dolayı ) kullanan anneler yorum yaparsa memnun olurum
Pnrmhmmd Salmanc bende bunu merak ediyorum canım ilk oğlumda primanın 1 numara büyük paketinden almıştım 2 kere 1 numara aldık sonra 2 numaraya geçtik ama bunda bende slpy molfiz evy baby öyle bişey almak istiyorum
Maysaland Salmanc ben sleepy nin daha organik olduğunu okumuştum ama ne kadar doğrudur bilemem ama Benim de tercihim sleepy olur sanırım 😊
Rnhndkzn Salmanc bende iki oaket sleepy 2/5 kilo aldım 2 pakette 3/6 kilo minies aldım. Devamını doğduktan sonra almayı planlıyorum. İnstagramda mühendisinoğlu diye biri var miniesi öneri
Haribo42 Salmanc slipy hepp disina cikariyomuss kullananlar memnun degilki dogal olabilir ama surekli bebek kakasini vikariyomus sirtina
Salmanc Maysaland yorumlar çok acımasız oluyor ama kişiye göre değişiyordue bebek cildine göre diye düşünüyorum can bebe alacaktm dün sabah sleepy gitti kafam yorunlardan sonra
Maysaland Salmanc yorumlar neden acımasız ki bunda kötü bişey yok bebek bezi dediğiniz gibi çocuktan çocuğa değişir sen ondan memnun kalırsın ben başkasından deneyip görmek lazım 😂 oyuzden çok stok yapmayın bence 😂
Kayra2307 Tek markayla başlayın cildi neye alışırsa öyle devam ediyor değişiklik olduğu zaman pişik oluyo tabiki pişiğin tek sebebi bez değil hijyen ıslak mendil hava almaması sıcakhava hepsi etken... Numaraya gelince 2 numara ile başlamak daha mantıklı ztn çok büyük fark yok 1 no ile 2 no arasında ama olmama riski yok en azından yada 1 paket 1 no diğerleri 2 no alabilirsnz 1 noyu ilk günler kullanırsnz..molfix iyi seçim 👍 maddi açıdan bi tık daha ucuz ama iyi olsun dersen a101in markası soffio da çok güzel molfixle birebir aynı
FSCMK Salmanc eşim medikal işide olduğu için bana gelince bezin ucuzunu kullandıracak 😂😂bende uny baby diye bir bez var onu kullancam ama eyb baby belki alırım alırsanız en küçüğünü alın
Reina Salmanc molfix 1 numarayı 1 ay anda kullanabildim. Molfixin kalıbı biraz küçük. Ama çok memnunum. Puresoft serisi çıkmış o incecik. Normal serisi birazcık kalın