Üzerinize afiyet saat 19:00 civarı akşam yemeği yedim,ama ona yemek denmez kendimden geçtim adeta. 2 saat anca sindirebildim çok yemişim 😌 Saat gece yarısı hala tokum ama son iki saattir midem gurulduyor 😄 Üstelik bu ilk değil. 21+3 üm bu aralar hep böyle. Çok tuhaf değil mi? Genelde açken guruldar mide 🤦🏻♀️