AlyaSu Kızlar aynı sıkıntıyı yaşayanlar var mı belim çok ağrıyor ve yatarken bile dönmekte zorlanıyorum oturduğum yerden kalkarken belime ağrılar giriyor 😔
Esba2019 AlyaSu 35 haftalık olduk bugün bende de 2 gündür bel ağrısı var bekliyorum sancı 5 dakkaya düşerse diye ama şimdilik sıkıntı yok gibi hayırlı zamanda gelirler inşallah
Oguzkagan65 AlyaSu bende de aynı durum kalça ağrım da var oturduğum yerden kalkamıyorum bile bazen ağlama derecesine geliyorum 😭😭
Esba2019 AlyaSu Bende dün gece acile gitrim canım sancı çıktı ama düzensiz bol bol dinlen ve su iç dedi yavaş yavaş başlıyor doğum sancıları dedi
AlyaSu Oguzkagan65 geçmiş olsun canım inşallah hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alırız evlatlarımızı 🙏
Senoss5334 Günümüz aynı benimde 35+4 gün benimde aşiri ağrım var belimde sağa sola dönmek mümkün değil doktor normal diyor 2 gündür de devam eden karın ağrım var sanki kabızlık yada adet ağrısı gibi
Dokuzayneya AlyaSu aynı durum bende de var hatta hafta olarak aynıyız bende dönerken uyurken otururken kalkarken bel ağrısından ve diz kapağı ağrısından ölüyorum ve aşırı ödem var