Yuspiiiii
Kızlar bthcg sırası ile 80,183,386,611,896,811,986 çıktı. Bir daha yaptırmadık. Doktor düşüşü görünce dış gebelik olabilir dedi fakat daha sonra keseyi rahimde görünce rahatladık. Buradan sağlıklı bir gebelik çıkmaz bırakalım kendi atsın müdahale etmeyelim dedi çünkü bu benim 2.düşüğüm olacak. Sonra kürtaj için çağırdı kese 4mm e ulaşmış yani büyümüş. Biraz daha bekleyelim atsın vücut eğer atmazsa ilaçla düşürürüz dedi. Buna benzer şeyler yaşayıp bebeğini kucağına alan oldu mu