Ebuglem Bazı doktorlar böyle durumlarda acele etmiyor mesela git bi hafta sonra tekrar bakalım diyorlar çaktırmadan korku vermeden bazıları da hemen almaya çalışıyorlar herşey dediğim gibi nasip hakkında hayırlısı olsun inşallah gene olur 10 ay önce düşük yapmıştım bende bi evladımda var çok şükür ama gene de üzülüyor insan
Cigdemmmm Yuspiiiii benim en son 3000cikti salı gunu gidecem ilk muayeneye acaba görünür mu çok merak ediyorum 😊